2563

Development of a New Scoring System To Accurately Estimate Learning Outcome Achievements via Single, Best-Answer, Multiple-Choice Questions for Preclinical Students in a Medical Microbiology Course (รศ.ดร. นพ.พบชัย งามสกุลรุ่งโรจน์ )
การพยากรณ์ผลการสอบประมวลความรอบรู้ของนักศึกษาแพทย์แผนไทยประยุกต์ คณะแพทยศาสตร์ศิริราชพยาบาล มหาวิทยาลัยมหิดล (นายอธิปพัฒน์ ตันติวงศ์คุณากร)
Residents as teachers: optimizing the benefit of a difficult airway management simulation session (รศ.พญ.ธัชวรรณ จิระติวานนท์)
Depression, quality of life and coping style among Thai doctors before their first year of residency training (รศ.พญ.พรจิรา ปริวัชรากุล)
แรงจูงใจในการเข้าร่วมอบรมโครงการแลกเปลี่ยนเรียนรู้เพื่อพัฒนาศักยภาพบุคลากรการศึกษา คณะแพทยศาสตร์ศิริราชพยาบาล (นางพรรณิการ์ สุวรรณไตรย์)
ความคิดเห็นของนักศึกษาที่มีต่อการเรียนการสอนตามหลักสูตรวิทยาศาสตรมหาบัณฑิตสาขาวิชาการศึกษาวิทยาศาสตร์สุขภาพ (หลักสูตรภาคพิเศษ) (ปีการศึกษา 2559) (นางสาวสุชีรา วิบูลย์สุข)
Validation of an Internally Developed Knee Model Designed to Facilitate Instruction in Practice of Arthrocentesis of the Knee (รศ. พญ.ปวีณา เชี่ยวชาญวิศวกิจ)
คุณภาพชีวิตของนักศึกษาแพทย์ในระดับชั้ นคลินิก (นางสาววิรงรอง สิตไทย)
Factor Analysis of Spirituality as Medical Teachers, Faculty of Medicine Siriraj Hospital,Mahidol University (นางสาวภัทรพร นาคนาเกร็ด)
Active Learning Classes in a Preclinical Year May Help Improving Some Soft Skills of Medical Students (รศ.ดร. นพ.พบชัย งามสกุลรุ่งโรจน์)
Factors Influencing Academic Achievement in Preclinical Students (รศ. ดร. พญ.ฉันทชา สิทธิจรูญ)
Depression, quality of life and coping style among Thai doctors before their first year of residency training (รศ.พญ.พรจิรา ปริวัชรากุล)
 
 
Powered by Phoca Download